رسالت اسلامی

نشر و ترویج معارف اسلامی

رسالت اسلامی

نشر و ترویج معارف اسلامی

رسالت اسلامی
این سایت درصدد نشر و ترویج معارف اسلامی برگرفته از آموزه های قرآن کریم، پیامبر اسلام(صلی الله علیه و آله وسلّم) و ائمّه معصومین علیهم السلام می باشد.
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی حاج سید محمد تقی مدرسی دام ظله، رئیس شورای شهر مشهد مقدس آقای محسن انتظاری، و شهردار این شهر آقای صولت مرتضوی، و هیات همراه با حضور شهردار کربلا آقای ضیا الزبیدی را به حضور پذیفتند.
معظم له در این دیدار بر اهمیت انتقال و تبادل تجربیات و همکاری های آموزشی در حوزه های شهری و خدمت رسانی و استفاده از تجربیات ایران در این حوزه، و در خصوص سازماندهی و ارتقای وضعیت شهرها و ارائه خدمات و اجرای طرح ها و نیز تقویت و ارتقای زنجیره روابط و منافع مشترک بین دو ملت دوست و همسایه تاکید فرمودند.
همچنین ایشان بر ضرورت فعال سازی سرمایه گذاری های مشترک اشاره، و از شهرداری مشهد و اهالی این شهر درخواست کردند که برای سرمایه گذاری در کربلا و اجرای طرح های مربوط به ساماندهی زائران ایرانی خصوصا در ایام زیارت میلیونی اربعین اقدامات مقتضی و مناسب را به انجام برسانند.
ایشان در فراز دیگری از سخنان خود از مسوولان خواستند به گونه ای عمل کنند که مشهد مرکز مهمی برای جذب و تجمع دوست داران اهل بیت علیهم السلام از هر نقطه جهان بشود. این امر البته مستلزم اقدامات و تسهیلاتی بیش تر از امکانات کنونی است، از جمله می بایست تسهیلاتی برای تصرف زمین از سوی دوست داران غیر ایرانی که مایل به سرمایه گذاری در مشهد هستند فراهم نمود، و در تقویت حوزه علمیه مشهد به عنوان یک مرکز فعال حوزوی و جذب طلاب خارجی، علاوه بر جذب دانشجو از دانشگاه های مشهد، راهکارهای مناسبی اندیشیده شود.
طرف مقابل نیز آمادگی خود را برای در اختیار قرار دادن تجربیاتشان در راستای ارتقای امور شهری و خدمت رسانی در شهر کربلا اعلام نمود و یادآور شد که در همین حوزه ها تفاهم نامه های متعددی بین شهر مشهد با کربلا و نجف اشرف و کاظمین به امضا رسیده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۵
خادم اهل البیت علیهم السلام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی