رسالت اسلامی

نشر و ترویج معارف اسلامی

رسالت اسلامی

نشر و ترویج معارف اسلامی

رسالت اسلامی
این سایت درصدد نشر و ترویج معارف اسلامی برگرفته از آموزه های قرآن کریم، پیامبر اسلام(صلی الله علیه و آله وسلّم) و ائمّه معصومین علیهم السلام می باشد.
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

تاریخ اعدام آیت الله نمر مشخص شد

دوشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۹:۲۷ ق.ظ

به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا ـ اخبار رسیده از مناطق شیعه نشین در شرق عربستان سعودی حاکی از آن است که مقامات ارشد عربستان تصمیم گرفته‌اند آیت الله شیخ نمر باقر النمر روحانی برجسته این کشور را در روز ۲۵ رجب اعدام کنند.

گفته می‌شود ۲۵ رجب سالروز مرگ «نایف بن عبدالعزیز آل سعود» ولیعهد پیشین عربستان سعودی است که جزو شاهزادگان متعصب و نزدیک به مفتیان وهابی به شمار می‌رفت از همین رو همواره اقداماتی علیه شیعیان عربستان مرتکب می‌شد.

آیت الله نمر که نزدیک به چهار سال است بدون محاکمه در زندان‌های آل سعود به سر می‌برد، پیش از دستگیری چندین بار علیه نایف بن عبدالعزیز آل سعود سخنرانی کرده بود.

این در حالی است که از زمان انتشار تاریخ اعدام آیت الله نمر، موجی از اخبار و اطلاع رسانی در فضای مجازی توسط کاربران مناطق شرقی عربستان صورت گرفته و بسیاری از آنان نسبت به این اقدام آل سعود به شدت هشدار دادند.

طبق این هشدار در صورت حماقت آل سعود و اعدام این عالم ربانی، اوضاع داخلی عربستان به مسیر نامعلومی منتهی خواهد شد زیرا مناطق مختلف عربستان به خصوص مناطق شرقی که مناطق نفت خیز این کشور به شمار می‌رود، برافروخته خواهد شد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۱
خادم اهل البیت علیهم السلام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی