رسالت اسلامی

نشر و ترویج معارف اسلامی

رسالت اسلامی

نشر و ترویج معارف اسلامی

رسالت اسلامی
این سایت درصدد نشر و ترویج معارف اسلامی برگرفته از آموزه های قرآن کریم، پیامبر اسلام(صلی الله علیه و آله وسلّم) و ائمّه معصومین علیهم السلام می باشد.
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

حضرت آیت الله العظمی مدرسی: اهالی تکریت قربانیان جنایات داعش اند و باید احترامشان حفظ شود و هویت عراق باید اسلامی باشد.

مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی مدرسی دام ظله در خصوص قضایای جاری یمن تاکید کردند: «آنچه در یمن می گذرد، جنگ علیه یک کشور مستقلی است که عضو جامعه دول عربی و سازمان ملل متحد است؛ آن هم در میان به به و چه چه کشورهای منطقه و جهان. گسترش شعله های جنگ و انتشار فساد به این برمی گردد که دلارهای نفتی از رهگذر عملیات جارو کردن کارخانه های اسلحه سازی، به دست برخی رژیم های عربی در منطقه تبدیل به سلاح می گردد.

حضرت آیت الله العظمی مدرسی دام ظله پیروزی های ارتش و نیروهای مردمی و گردان های مقاومت را در تکریت به دولت و ملت عراق تبریک گفت و تاکید کرد: «پیروزی هم مثل شکست یک آزمون و امتحان است. بنابراین ملت و دولت باید رفتار متناسبی را پیش بگیرند که این پیروزی ها ادامه دار باشد.»

معظم له در بخشی از سخنان خود که در روز پنج شنبه 13 فروردین 1394 و در برابر گروهی از زائران و اهالی کربلا در دفترشان در این شهر ایراد کردند، فرمودند: «ملت و مسولان عراقی و فرماندهان نیروهای امنیتی و انتظامی باید کاملا متوجه آزمون پیروزی باشند، و ارزش ها را رعایت کنند و از حرمت گذاشتن به اهالی تکریت فروگذار نکنند؛ چون آن ها قربانیان داعش هستند.»

ایشان تاکید کردند که نباید رزمندگان ارتش و یا نیروهای مردمی و گردان های مقاومت رفتاری غیر مسوولانه یا سخنی نیش دار به اهالی تکریت بگویند، بلکه باید در این خصوص به اخلاق پیامبر اقتدا کرد. ایشان اصحاب خود را از طعنه زدن به دشمنان و اظهار شادی از پیروزی در برابر آن ها نهی می فرمودند.

ایشان فرمودند که پیروزی در تکریت، یک پیروزی عراقی و متمایز بود و تمام اقشار جامعه عراق، از قبیل علما و خطبا و رزمندگان و جز آن ها در آن سهیم بوده اند.

در همین راستا ایشان از حرمت گذاری شهروندان عراقی به شهرهای مقدس و حفظ تقدس آن ها و انجام ندادن گناه در آن شهر ها قدردانی کردند، و مردم عراق را به التزام احکام شرعی دعوت و تاکید کردند که هویت عراق باید اسلامی باشد تا پیروزی ها ادامه یابد.

ایشان مجددا به ماجراهای یمن اشاره کرده و هشدار دادند که ایالات متحده آمریکا علنا این جنگ را پشتیبانی می کند، و به حکام متجاوز عربستان کمک های لجستیکی و جاسوسی می رسانند.

ایشان پرسیدند: «چرا اعراب تا به امروز علیه اسرائیل و یا سازمان های تروریستی در سوریه و عراق متحد نمی شوند، اما برای نبرد با یمن دست ائتلاف به هم می دهند؟»

همچنین معظم له درباره اوضاع سوریه، برخی رژیم ها را متهم کردند که راه را برای مجموعه های مسلح و افراطی در منطقه از جمله در سوریه هموار می کنند و با دادن پول و امکانات از آن ها حمایت می نمایند.

به اعتقاد ایشان گسترش دامنه آتش جنگ در منطقه و انتشار فساد بین المللی به پول های نفتی برمی گردد که برخی از رژیم های عربی منطقه می کوشند با جاروکردن کارخانه های اسلحه سازی این پول ها را تبدیل به سلاح کنند. معظم له افشا کردند که یکی از کشورهای عربی ضمن عقد قراردادی به مبلغ 17 میلیارد دلار اقدام به خرید سلاح کرده است.

منبع خبر:سایت فارسی حضرت آیت الله العظمی مدرسی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۸
خادم اهل البیت علیهم السلام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی