رسالت اسلامی

نشر و ترویج معارف اسلامی

رسالت اسلامی

نشر و ترویج معارف اسلامی

رسالت اسلامی
این سایت درصدد نشر و ترویج معارف اسلامی برگرفته از آموزه های قرآن کریم، پیامبر اسلام(صلی الله علیه و آله وسلّم) و ائمّه معصومین علیهم السلام می باشد.
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

ترجمه اعلامیه

شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۳ ب.ظ


بیانیه مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی سید محمد تقی مدرسی در محکومیّت عملیات بمب گذاری در مسجد امام صادق(ع) کویت ، که منجر به شهادت 25 نفر و زخمی شدن 200 نفر شد.

بسم الله الرحمن الرحیم

إنا لله وإنا الیه راجعون

 

قال الله تعالى:«ولا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُون‏‏.»

ما  این عملیات بمب گذاری ناجوانمردانه را که در ماه فضیلت ، ماه مبارک رمضان ، ماه خیر و رحمت ، و آن هم در روز جمعه ، و در مسجدی از مساجد خداوند تبارک و تعالی ، و برای ریختن خون کسانی که برای خداوند روزه گرفته بودند ،صورت گرفت  را به شدت محکوم میکنیم .

همچنین از جوامع اسلامی در هر مکانی که هستند ، می خواهیم که در برابر این آفتی که برای دین هیچ احترام و حرمتی قائل نیست ، اتّحاد داشته باشند و دولتهای منطقه نیز،  بخاطر ظهور این پدیده شومی که در بدنه امت اسلامی رخنه کرده است،  باید دست از همه اختلافاتی که دارند ،بردارند.

ما به عنوان مسلمان ، باید بر ضد این گروهک سرکش متحدانه قیام کنیم و همانگونه که قبلاً نیز تاکید کرده بودم ، سرنوشت سرزمین های ما ، توسط این گروهک وحشی مورد تهدید قرار گرفته است.

از خداوند تبارک و تعالی مسئلت دارم که این قربانیان شهید شده ما را در کنار شهدای بدر و حنین و شهدای کربلا قبول کند و بر خانواده آنان صبر و آرامش عنایت کند و مجروحین را شفای عاجل عنایت بفرماید.

إنه سمیع مجیب.

  محمد تقی المدرسی

8 رمضان المبارک

 

 

 

بخش فرهنگی دفتر حضرت آیت الله العظمی سید محمد تقی مدرسی(دامت برکاته)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۶
خادم اهل البیت علیهم السلام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی