رسالت اسلامی

نشر و ترویج معارف اسلامی

رسالت اسلامی

نشر و ترویج معارف اسلامی

رسالت اسلامی
این سایت درصدد نشر و ترویج معارف اسلامی برگرفته از آموزه های قرآن کریم، پیامبر اسلام(صلی الله علیه و آله وسلّم) و ائمّه معصومین علیهم السلام می باشد.
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

د


آیت الله العظمى مدرسی عربستان و متحدان خلیجی اش را به شکست حتمی در یمن نوید داد

حضرت آیت الله العظمى مدرسی: تاریخ یمن آکنده از مقاومت در برابر اموی ها و عباسیان و عثمانیان است. چرا که مردم یمن، مردمی جنگجو و سلحشور، و قبایل یمن همواره مسلح اند و مقاومت و ایستادگی جزئی از فرهنگ آنهاست.

حضرت آیت الله العظمی سید محمد تقی مدرسی مرجع بزرگوار تقلید (دام ظله) تجاوز نظامی متحدان خلیج به رهبری عربستان علیه کشور یمن و بمباران تعدادی از شهرها و اماکن غیرنظامی یمن را محکوم کرده و تاکید نمودند که ملت یمن ملتی سلحشورند و مقاومت بخشی از فرهنگ آنهاست و به زودی همه توطئه ها را علیه خود خنثی خواهند کرد.

ایشان در بخشی از سخنرانی هفتگی خود در روز پنج شنبه (7فروردین ماه 94) که با حضور جمعی از هیات ها و اهالى شهر کربلا در دفترشان در این شهر ایراد کردند، تاکید فرمودند کشورهای خلیج حق ندارند به عبد ربه منصور مشروعیت بدهند، بلکه این مردم یمن هستند که حق دارند رهبر دلخواه خود را انتخاب کنند. همچنین گوشزد کردند رسانه های مزدور عربی که از جانب کشورهای خلیج تامین مالى می شوند نیز تلاش مى کنند به نام مردم یمن که در حال مبارزه با توطئه اشغال و سلب آزادی خود است، به عبد ربه منصور مشروعیت ببخشند.

معظم له فرمودند: تاریخ یمن مملو از مقاومت در برابر اموی ها و عباسیان و عثمانیان است. چرا که مردم یمن، مردمی جنگجو و سلحشور، و قبایل یمن همواره مسلح اند و مقاومت و ایستادگی جزئی از فرهنگ آنهاست.

ایشان به متحدان خلیجی و حامیان پشت پرده آن ها هشدار دادند که شکستشان در یمن حتمی است  و اشاره کردند: بمباران مردم یمن، که ظاهرا مقدمه اى براى حمله زمینى است، هیچ سودی نخواهد داشت و هر که بخواهد به این کشور تعرض نماید شکست خواهد خورد زیرا طبیعت سرزمین یمن به گونه ای است که حرکت و نبرد در آن سخت است به ویژه آن که قبایل یمن به اندازه کافی مسلح اند و می توانند با قدرت تمام از سر زمین خود دفاع کنند.

ایشان در اشاره به روند روز افزون بحران ها در منطقه و از جمله در یمن فرمودند: تنها کسی که از جنگ در یمن و سایر نقاط جهان سود می برد سوداگران جنگ ها و عوامل شیطانی آن هایند که به خاطر رکود بازارهای جهانی می کوشند جنگ و فروش اسلحه را به نام تامین امنیت کشورها و حفظ جان مردم گسترش و ترویج دهند.

ایشان همچنین به همکاری کشورهای حوزه خلیح و برخی کشورهای غربی و تامین حمایت های نظامی و پوشش سیاسی برای جنگ با یمن اشاره کردند و فرمودند که بسیاری از حکام منطقه فاقد حکمت لازم برای مدیریت بحران هستند و با عقلی کودکانه با مشکلات رو به رو  می شوند.

ایشان فرمودند:«رهبران و حاکمان منطقه از عقل و درایت کافی برای برخورد با بحران ها و مدیریت آن ها  بهره مند نیستند و با مشکلات حساس با عقلی کودکانه برخورد می کنند.»

همچنین گوشزد کردند که اغلب حکام منطقه فقط صاحب القاب پوشالی اند و واکنش هایشان بر اساس عواطف و احساسات توخالی و تعصبات صورت می پذیرد.

معظم له اشاره فرمودند که منطقه مبتلا به روسا و حکامی است که با راه حل های ساده انگارانه و سطحی به رویارویی با مشکلات می پردازند.

ایشان افزودند: این حکام خود را در هاله ای از سیستم های نظامی و جاسوسی و تحلیل گران سیاسی و مراکز پژوهش های استراتژیک غرقه ساخته اند  اما تصمیم گیری های ایشان برخاسته از عواطف و تعصبات جاهلانه است و اصلا مبتنی بر عقل و حکمت نمی باشد.

کمیته تبلیغات دفتر آیت الله العظمی مدرسی (دام ظله)

عراق – کربلای مقدس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۰
خادم اهل البیت علیهم السلام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی