رسالت اسلامی

نشر و ترویج معارف اسلامی

رسالت اسلامی

نشر و ترویج معارف اسلامی

رسالت اسلامی
این سایت درصدد نشر و ترویج معارف اسلامی برگرفته از آموزه های قرآن کریم، پیامبر اسلام(صلی الله علیه و آله وسلّم) و ائمّه معصومین علیهم السلام می باشد.
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

اطلاعیه

دوشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۴، ۰۱:۵۵ ب.ظ



اطلاعیه دفتر حضرت آیت الله العظمی سید محمدتقی مدرسی پیرامون کشتار وحشتناک گروهک های تکفیری و تروریستی در یمن

دفتر مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی حاج سید محمد تقی مدرسی دام ظله با انتشار بیانیه ای در روز چهارشنبه مورخ 5/1/94 کشتار وحشتناک گروهک های تکفیری و تروریستی در یمن را محکوم کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دست های آلوده ای که آتش فتنه طایفه گرایی و تروریسم را در عراق برافروخته اند، امروز همان آتش را در یمن و کشورهای دیگر مشتعل می سازند، و خواهد آمد روزی که اینان از اعمال و کردار خود پشیمان شوند، چرا که خداوند می فرماید:

(وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبُونَ)

ما این جنایات را که دامنه آن ها به مساجد شهر های صنعا و صعده  کشیده شده است، و صدها تن از نمازگزاران بی گناه را شهید و مجروح ساخته محکوم می کنیم، و بر ضرورت همکاری تمامی قوا برای برخورد با این خونخواران جدید که تحت نام اسلام استتار کرده اند حال آن که خداوند و پیامبر و مومنان از آن ها تبری می جویند باز هم تاکید می نماییم.

همه جنایت هایی که در عراق، افغانستان، سوریه، یمن، سومالی، نیجریه، لیبی و دیگر مناطق جهان واقع شده و می شود در واقع عملکرد همین گروهک تکفیری و تروریستی است و ما همه می بایست یکپارچه با آن ها برخورد کنیم وگرنه دامنه آتش فتنه و فساد در جهان روز به روز گسترش می یابد.

حامیانی که از روز اول تاکنون پشت این گروهک های تکفیری در یمن، عراق، سوریه و دیگر کشورها ایستاده اند از طریق شبکه های خبری و تبلیغاتی مغرضانه خود این تروریست ها را تحریک و تشویق می کنند، و می کوشند از آب گل آلود ماهی بگیرند، تا آن جا که امکانات و حمایت های سیاسی، نظامی، تبلیغاتی و تدارکاتی خود را در اختیار آنان قرار می دهند. از این رو باید آنان را نیز در این جنایات بی شرمانه و وحشت آور شریک آدمکشان قلمداد کرد، و آنان باید بدانند که این سیاست ها دیگر رسوا شده و دیر یا زود به خواست خدا با شکست رو به رو خواهد شد، و برگ روزگار بر ضد آن ها خواهد برگشت.

ملت یمن به خواست و فضل و حکمت الهی و با آگاهی کامل قادر است که با تمامی توطئه ها و دسیسه های کسانی که می خواهند کشورشان را تجزیه و بر آن ها حکومت کنند به مقابله برخیزند، و متحدانه در برابر عوامل جنایتکار آنان که تلاش می کنند یمن را در فتنه گرفتار نمایند، مبارزه کنند.

و الله المستعان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۰
خادم اهل البیت علیهم السلام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی