رسالت اسلامی

نشر و ترویج معارف اسلامی

رسالت اسلامی

نشر و ترویج معارف اسلامی

رسالت اسلامی
این سایت درصدد نشر و ترویج معارف اسلامی برگرفته از آموزه های قرآن کریم، پیامبر اسلام(صلی الله علیه و آله وسلّم) و ائمّه معصومین علیهم السلام می باشد.
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

مرجع عالیقدر حضرت ایت الله العظمی مدرسی در مورد نقشه هایی در مورد احیاء بازار جهانی سلاح جنگی هشدار داد و بمباران مردم غیر نظامی در شمال یمن را محکوم کردند.

ایشان در مورد نقشه های صهیونیستی ای که تلاش برای شعله ور ساختن آتش جنگ داخلی برای احیاء بازر جهانی سلاح جنگی هشدار دادند.

ایشان در اثناء ملاقاتی که گروهی از شخصیتهای آموزشی - فرهنگی  با ایشان در دفترشان در کربلاء مقدسه داشتند، تاکید کردند که این ائتلاف خلیجی که ضد یمن شکل گرفته به نتیجه مثبتی منتهی نخواهد شد که به صلاح منطقه باشد و کسانی که پشت پرده این اتفاقات هستند نیز به اهداف خود نخواهند رسید.

اما در ارتباط با  این مسئله که رسانه های عربی و جهانی ،در مورد سخنان اخیر حضرت آقا که  ایشان  ائتلاف خلیجی به رهبری سعودی  ضد یمن را به شکست حتمی وعده داده بودند ، که این کلام حضرت آقا را طائفه گرایانه توصیف کرده بودند ، حضرت آقا اشاره کردند که :

« ما حامی مظلومین و ستمدیدگان کل عالم هستیم، در هر نقطه ای از جهان که باشند و ان هم با هدف انسانی و نه طائفه ای»

ایشان اشاره کردند که ملت یمن امروز با ظلم و ستم و آن هم با بمباران هوایی بر سر مناطقی که امن اعلام شده مواجه هستند.

در این خصوص حضرت اقا بمباران خیمه های پناهجویان در شمال یمن را بر حسب آنچه که آژانس های خبری محلی و جهانی اعلام کرده بودند،که دست کم به شهید شدن 40 نفر و مجروح شدن بیش از 200 نفر که زنان و کودکان هم در بین انها وجود دارند ، را محکوم کردند. 

لذا ایشان مسلمانان عالم را به ضرورت بازگشت به تعالیم قرآن کریم و سخنان اهل البیت علیهم السلام فرا خواندند ، با این توضیح که این دو همان ثقلینی هستند که خود صراط مستقیمی هستند که ملتها را در بخش های گوناگون زندگی به سر منزل مقصود می رسانند.

در همین راستا مرجع عالیقدر تاکید کردند که باید همه  اعضای جامعه اسلامی از کودکان گرفته تا کهنسالان ، به فرهنگ تدبر در قرآن کریم و درخواست راه حل برای واقعیت های زندگی روزمره اهتمام جدی بورزند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۶
خادم اهل البیت علیهم السلام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی