رسالت اسلامی

نشر و ترویج معارف اسلامی

رسالت اسلامی

نشر و ترویج معارف اسلامی

رسالت اسلامی
این سایت درصدد نشر و ترویج معارف اسلامی برگرفته از آموزه های قرآن کریم، پیامبر اسلام(صلی الله علیه و آله وسلّم) و ائمّه معصومین علیهم السلام می باشد.
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

انجمن علمای انگلستان با آیت الله مدرسی دیدار کرد

دوشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۴۴ ب.ظ

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» روز دوشنبه اعضای انجمن علمای انگلستان به ریاست شیخ عبدالرحمن الحائری با آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق دیدار کردند.

آیت الله مدرسی در این دیدار خواستار ایجاد ارتباطات واقعی میان مسلمانان و ادیان دیگر شد تا در پرتو این ارتباطات، انسانیت از افراط دینی نجات یابد و جلوی تکفیر گرفته شود.

در این دیدار طرفین به بررسی مسایل سیاسی و فکری امت اسلام پرداختند.

ایشان در سخنان خود خطاب به گروه حاضر گفت: دانشگاه های غربی به بحران فکری و معنوی مبتلا شده و پاسخی برای پرسش های خود پیدا نمی کنند در حالی که اسلام از قدرت کافی برای پرورش روح انسان برای رویارویی با چالش های مختلف برخوردار است.

گروه انجمن علمای انگلستان نیز در این دیدار از تلاش های آیت الله مدرسی و همراهی ایشان با مسائل و مشکلات امت اسلام تقدیر و تشکر کردند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۱۴
خادم اهل البیت علیهم السلام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی